Statistik Staf Kolej Universiti Islam Melaka

 

145

Staf Pentadbiran

 

188

Staf Akademik

 

137

Tetap

 

 

196

Kontrak

1
 

Unit Latihan

Maklumat Lanjut

2
 

Undang-undang

Maklumat Lanjut

3
 

Unit Perjawatan

Maklumat Lanjut

4
 

Unit Gaji

Maklumat Lanjut

Takwim

TARIKH PENTING BAGI KEMASUKAN PELAJAR
SESI DISEMBER 2020/2021

 NO  PERKARA TARIKH
1.

PERMOHONAN ONLINE DIBUKA  :

~ Program Prasiswazah
(Asasi, Diploma & Ijazah Sarjana Muda)

 

07 September 2020
(Isnin)
  
2. 

TARIKH PENDAFTARAN:
~ Program PraSiswazah 
  (Asasi, Diploma & Ijazah Sarjana Muda)

 5 Disember 2020 (Sabtu)
(Kemasukan Pertama)

21 Disember 2020 (Isnin)
(Kemasukan Kedua)

3. 

TARIKH TEMUDUGA :
~ Diploma Kejururawatan dan Ijazah Sarjana Muda Sains Kejururawatan
(Walk in

~ Sila hubungi Fakulti Kejururawatan dan Sains Kesihatan (FKSK) di talian 06-3876272 untuk maklumat lanjut

02 Sep 2020 hingga 05 Jan 2020
(Isnin - Jumaat)
8.00pagi - 5.00Petang
* Tidak Termasuk Sabtu, Ahad dan Cuti Umum

4.

TARIKH TUTUP PERMOHONAN ONLINE :
~ Program Prasiswazah
(Asasi, Diploma & Ijazah Sarjana Muda)

05 Januari 2021
(Selasa)

 5.

TARIKH PENDAFTARAN :
~ Program Pascasiswazah
(Ijazah Sarjana & Ijazah Doktor Falsafah)

08 Disember 2020
(Selasa)

6.

TARIKH TUTUP PERMOHONAN ONLINE  :
~ Program Pascasiswazah
(Ijazah Sarjana & Ijazah Doktor Falsafah)

Pemohonan Sepanjang Masa

Info Terkini

MAKLUMAN TALIAN  DIREKTORI PENGURUSAN RISIKO 

merujuk perkara di atas.

Dimaklumkan bahawa, Jawatankuasa  Pengurusan Risiko telah ditubuhkan pada
bulan Mac yang lalu yang bertanggungjawab dan membincangkan pengurusan
risiko & tatacara pengendaliannya kepada semua staf KUIM. Jawatankuasa
ini juga mempunyai justifikasi bagi mewujudkan  satu sistem kawalan yang
boleh memberi jaminan yang munasabah  demi kemaslahatan semua pihak

Sehubungan  dengan  itu,  sekiranya  tuan/puan  mempunyai  sebarang
pertanyaan dan persoalan  mengenai  pengurusan  risiko terutamanya  
pendemik  Covid-19 boleh  hubungi jawatankuasa yang dilantik seperti
butiran berikut:

 

Btl.

NAMA AHLI JAWATANKUASA

NO.TELEFON

EMEL

1.

Pn. Rusyda bt Yahya

019-7752629

rusyda@kuim.edu.my

2.

Pn. Siti Saedah bt Dolah

012-6188457

saedah@kuim.edu.my

3.

Pn. Faliza Erylina bt Rameli

019-7708224

faliza@kuim.edu.my

4.

En. Mohd Shafiq bin Mohd Maidin

019-7798776

shafiqmaidin@kuim.edu.my

5.

En. Mohd Rafi bin Abu Seman

012-6250659

rafi@kuim.edu.my

 6.

YM Ungku Noor Afiq bt Ungku Hassan

013-3921243

ungkunoorafiq@kuim.edu.my

7.

Pn. Siti Aishah bt Yahya

017-9529991

sitiaishah@kuim.edu.my

8.

En. Muhammad Hafiz bin Deli

017-6444219

muhdhafiz@kuim.edu.my

9.

Cik Nurul Liyana bt Hussin

012-9850605

nurulliyana@kuim.edu.my

Kerjasama dan perhatian tuan/puan di dalam perkara ini didahului dengan
ucapan ribuan terima kasih.

Sekian, wassalam.

  

PENGGILIRAN KERJA SECARA BERJADUAL BAGI STAF PENTADBIRAN

 

merujuk  perkara  di  atas  dan  berdasarkan  Pekeliling Pentadbiran Bil.22
Tahun 2020 adalah berkait.

2 .Dimaklumkan  bahawa,  staf pentadbiran adalah tertakluk kepada
penggiliran kerja secara berjadual berasaskan butiran seperti berikut :

 i  Bekerja 3 hari secara fizikal di kampus dan 2 hari BDR.

ii  Waktu pengoperasian pejabat adalah pada 8.00 pagi hingga 4.00 petang 
    (termasuk staf pentadbiran yang memilih waktu anjal).

iii  Pelaksanaan ini mulai 12 April2021 (lsnin) sehingga satu tarikh
    dimaklumkan kelak.

Sehubungan itu, setiap PTj. hendaklah memastikan kapasiti kehadiran staf PTj.
masing­ masing tidak melebihi daripada 30% setiap hari atas justifikasi dalam
memastikan penularan Covid-19 dapat diatasi sebaik mungkin di kampus KUIM.

Selanjutnya, adalah diingatkan juga kepada semua PTj. untuk mengemukakan
jadual bertugas kepada Pejabat Pendaftar melalui e-mel salasiah@kuim.edu.my
bagi tujuan pengdokumentasian pada 12 April2021 (lsnin) jam 12.00 tengah hari.

Atas kerjasama dan perhatian berhubung perkara ini adalah amat dihargai dan
didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, wassalam.

 

MAKLUMAN AKSES DAN PAUTAN BORANG KEHADIRAN BEKERJA DARI RUMAH (BDR) DALAM LAMAN SESAWANG KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA

Dimaklumkan bahawa, staf pentadbiran perlulah mengisi borang kehadiran Bekerja Dari Rumah (BDR) melalui aplikasi google form boleh didapati dan diakses melaluilaman sesawang Kolej Universiti Islam Melaka. seperti aturan
berikut :

 
i)   Klik laman sesawang www.kuim.edu.my.
ii)   Klik butang STAF (berwarna ungu) dalam menu utama.
iii)  Klik Borang Kehadiran BDR.


Penyerahan Laporan Penilaian Pensyarah dalam Sistem Akademia KUIM

staf akademik diminta untuk menyerahkan laporan Laporan Penilaian Pensyarah bagi Sesi II 2019/202 dan Sesi I 2020/2021 secara ‘softcopy’ kepada pembantu tadbir fakulti masing-masing dan seterusnya laporan tersebut hendaklah dikongsikan melalaui Google Drive yang disediakan oleh Pejabat Pendaftar mengikut ketetapan berikut.

Semester II, 2019/2020 - dihantar pada 24 November 2020 (Selasa)
Semester I, 2020/2021 - dihantar pada 15 Disember 2020 (Selasa)
 
Capaian Google Drive

 

Galeri

KUMULATIF KES COVID-19

Motto

Gerbang Pengajian Psikologi
& Pengurusan Insan

0.png0.png2.png7.png8.png8.png5.png
2021-04-23

Hubungi Kami

 Pejabat Pendaftar 
Kolej Universiti Islam Melaka
Batu 28, Kuala Sungai Baru, 78200 Melaka, Malaysia.
Portal Rasmi : www.kuim.edu.my/pejabatpendaftar
email Rasmi : pejabatpendaftar@kuim.edu.my
+606-3878382
+606-3878411